onsdag 27 augusti 2008

Så tråkigt

Idag har jag betalat av alla räkningar för denna månad. Helt sjukt att det ska behöva kosta 6747 kr o bo i en lägenhet som denna, 81 kvm, 3 rum o kök, Ja o sen tillkommer ju elräkningen. Plus alla andra räkningarUSCH. Våran lilla "Sessa" har ju fyllt år idag,4År är hon nu. Tänkte om jag ska ha nåt "mingel party" för henne. Med typ, bubbel, snittar,nån som läser dikter, hon får bjuda in sina kompisar o deras hussar o mattar. Ja, nu kom jag på, Nizze fyller ju den 15 September. Om vi ska slå ihop ett "mingelparty"för Tintin, Denize,Disa o Nizze då? Vad tror ni?

6 kommentarer:

Maria sa...

Ja jag kommer absolut! Harley brukar oftast ha fullt upp hela dagarna men Norpan tackar ju aldrig nej till ett mingel party, han är ju van att kryssa runt hemma hos folk. Harley är dessutom inte så förtjust i att åka taxi.
:-)

sofie sa...

Det låter härligt den 6 Juni blev min katt Åtta år.Kram

hoppolek sa...

Ja du vet ju att Ängla tackar ju aldrig nej till snittar ; )
dessutom så vill hon också
ha lite party eftersom hon fylle 1 år i morgon 29/8 kram G

Monica sa...

åååå jag är med kan ta med Helge om han har lust annars tar jag med Magnus han är en jävel på att läsa dikter !!

När ska vi komma och när ska vi gå hem??

Nizen sa...

Nej, jag ju inte läst den.
Läser den gärna...och böckerna som är Marias :) kram

sofie sa...

Trevlig helg.