fredag 19 december 2008

Avslutning på innebandyn

Ja då har sista innebandyn varit för säsongen. De va föräldrar mot barnen. O jag lejde in Tintins Johan som spelade istället för mig. Så jag o Tintin passade på o åka ner o handla. Då får jag ett sms av Max att glasögona har gått sönder. Åker snabbt tillbaka till hallen. Tänkte att jag skulle hinna lämna in glasögonen innan dom stängde hos optikern. O de han jag ju. Så nu har jag en kille i duschen med svullet ögonbryn o utan glasögon. Stackarn! Ja de va ju tur att inte ögonbrynet sprack, men de gjorde plånboken.......


Ha en bra fredag kväll!!!!

3 kommentarer:

Maria sa...

Typiskt typiskt, ditt stra¨ff för att du missade en träning hehe.

hoppolek sa...

nä ! vad tråkigt det går verkligen troll i ditt liv just nu
ska du aldrig få lugn o ro.
kram Gunilla

Monica sa...

men va fan da!! ska det aldrig sluta ;(