måndag 20 juli 2009

Usch!!

I bland blir man såå himla rädd.Va i sickla o handlade lite idag på eftermiddan. På motorvägen ligger en husbil framför mig. Rätt som det är smäller det till o den börjar vingla, från ena sidan till den andra. Jag tvärnitar, byter fil, tvärnitar igen. Fy, vad hemskt. Hans däck exploderade. De kom saker flygande precis framför min bil. FYY, man ska faan inte gnälla över små saker. Jag vet att jag gör de, men nu är det dax o sluta med de... Husbilen lyckades ta sig in till sidan o stanna. Men vad jobbigt för dom det måste blivit.

4 kommentarer:

Maria sa...

Usch va läskigt!! Men huvudsaken dom inte skadade Aygon. eller hur? Fyy faaan man blir så skakis efteråt när något sådant hänt.

Monica sa...

Usj va läskigt !

Elin sa...

Ja trafiken är en oförutseende plats att befinna sig i. Allt kan hända! Det är det som gör den lite spännande också...
Men jag förstår såklart att det var läskigt!

rosita sa...

nu är det tredj ggr som jag skriver nu börjar jag tröttna men de va tur att du va så vaken på motorvägen men de va obehagligt du kunde kört av vägen men kom ihåg kör inte så fort.