onsdag 9 juli 2008

Fullt upp

Tur att man har semester, vet inte hur jag skulle hunnit med o jobba idag. Vaknade vid 5 i morse. Ja kroppen är ju inställd på den tiden i vanliga fall. Gick upp o gjorde fika vid 7. Vid 9:10 knackade de på dörren, Oj vad rädd jag blev. Trodde de va nåt dagbarn, men de va ju Denize. Morgon pigg o glad. Vid 10:30 ringde de på dörren, Ja då va de Tintin,Maria,Smilla ,Andre o Monica som kom. Blev klippt av Denize. Sen gick vi till parken, gick hit o gjorde lunch, åkte o badade. Ja inte badade jag inte. Hem till Maria på en fika, sen hem till Nilla o utfodrade alla djuren,ner o handlade på Lidl sen åkte jag, Denize o Tintin hem o då kom Sanger. O då gjorde vi lite varma mackor. Sen åkte Denize o sanger. Vid 20-tiden åkte jag o Tintin o handlade, sen körde jag hem henne till fiskis. Ja ni ser,tur man har semester. Annars hade jag inte hunnit med allt de här. Kram på er!

3 kommentarer:

Maria sa...

Ja herregud, hur har du tid att jobba annrs?? :-)

Anonym sa...

fullt upp ;) Monica

sofie sa...

In på allt i hopa så ringde ju jag jag märker att du har fullt upp på din semester.medans jag tänker på det ska ni ha en jätte rolig resa skriver det nu för annars glömmer jag bort det.