måndag 7 juli 2008

Semester

Å det regnar. Men vad hade jag väntat mig. De är ju en typisk svensk sommar i år oxå, kallt är de med, bara 11 grader. Men ,men man ska inte deppa för de. Såå skönt att bara ligga i soffan o läsa bok. När gjorde man de en hel dag sist? Har läst en bok som heter "Fånge i Teheran" En sann historia om en kvinnas flykt undan döden. Usch, säger jag bara. Men läs den, de gick inte o sluta läsa den när man väl börjat. Så ibland är de bra med regn. Å eftersom de regnar forfarande började jag på en annan bok. "Det räcker inte med kärlek" heter den. De är en mammas kamp för sin son. Verkar som den kan vara bra faktiskt. Ja va ju faktiskt o matade alla djuren oxå, tur att Maria va med säger jag bara. Nä jag dyker ner i soffan igen. Kram på er!

2 kommentarer:

Anonym sa...

det räcker inte med kärlek känner jag igen .......och nu kom jag på vilken det var ;)


skönt inne väder ...

sofie sa...

vad härligt det låter ska nog göra det samma när allt är klart här.Hoppas på att jag ska kunna koppla av när jag har flyttat kommer inte ens i håg när jag var det sist.Kram