onsdag 3 september 2008

Fyyy

Vad det är mycket månad kvar i slutet av dom här pengarna. Lite jobbigt är det, jobbar samma tider som förut, har samma räkningar som förut fast bara halva lönen. Usch säger jag!! Ja, de måste ju lösa sig på nåt vis. Det hade ju varit bättre om vi gick mot varmare tider, men vi går ju som alla vet mot kallare tider. Usch o fy!! Å då behövs de ju nya kläder till barnen. Ja, nu har ju jag bara ett barn som jag behöver köpa vinterkläder till. Men min bästa vän som sitter i samma "båt" som mig, hon har 3 tonåringar som hon måste köpa vinterkläder till. Ja på nåt sätt löser de sig. Puh...........

5 kommentarer:

Maria sa...

jag har nog lite snygga kläder.. en peak vinterjacka, svart och vit och en billabong hoodtröja.. kanske passar, vi kan kolla :_)
Sen får du komma hit och äta :-)
Det ordnar sig.. Hämtar boken imorgon istället.. orkade inte ikväll.

Nizen sa...

Äsch, jag är van.
Jag har ju gått i strumpor hela sommaren..
kram

sofie sa...

Välkommen till klubben.Trodde Oktober skulle bli en bra månad jo jävl den sämsta månaden jag ha haft på länge.Men du ha det värre än mig ändå,jag ha ju inga barn att försörja eller katt.Synd att du inte har en rik moster som har kunnat skicka ett bidrag till dig.

sofie sa...

Kram

Monica sa...

Maria hehehehe jag har redan hämtat boken! såduvet ;)

Hoppas det snart reder ut sig för er jag läste artikel igår höres ju inte klokt ut!!

KRAM!
du kan komma hit och käka middag med ;) sen kan du ju själv bjuda in dig här och där;)