tisdag 16 september 2008

Nu lägger jag mig

Vilken vecka de kommer att bli!! Igår jobbade jag "bara" 9 timmar o Nilla "bara"10 timmar. Sen skulle jag stå i kafeterian i Ormingehallen mellan 18-21. Ensam skulle jag stå dessutom. Men vem erbjöd sig o stå med mig?! (Fast att hon inte har nåt med bandyn o göra) Jo, Nilla!! Tack,tack!! Idag jobbade jag bara 9 timmar. Sen va jag tvungen att "blada" brevlådor i vårat område. Ja,de är ju så när man är med i styrelsen i ett område, så får man göra skiten. Nu ska vi ha bomöte nästa vecka. Så lappar till dom boende måste ut i varenda brevlåda. Tror att de är c.a 300 boende i mitt område. Många brevlådor är de. Resten av veckan är de mycket pyssel o bök med. O sen på Söndag är de kafeterian mellan 8-12 o match med grabbarna. kl 10:00. De är ju roligt o ha mycket att göra. Men i bland blir det för mycket "måsten".Men jag ser fram emot en himla avslappnad o rolig fredag. Kram på er! ( fy, vad jag gnäller)

1 kommentar:

Maria sa...

Usch.. men är ni inte fler som lappar brevlådor? Är inte avundsjuk på dig, men va snäll Nilla är!