onsdag 1 oktober 2008

Hallå!

Är de ok om vi tar bokklubben nästa vecka? Har pratat med ordförande o hon tyckte de va ok. Jag har lite mycket o fixa imorrn, Maxen fyller ju år på lördag.

Usch, säger jag om att ha en vit långhårig katt. Jag tycker så mycket om honom, han är såå bra, såå söt o såå snäll. Skulle aldrig falla mig in o ta bort honom. Han är Bäst!! Finns ingen hankatt som jag är såå kär i.

Men, jag har blivit beroende av dessa "rollar" sen han kom in i familjen. Dom man rollar av damm o hår med, ni vet. Jag bara ser alla dessa vita hår överallt.

O nu så är han lite dålig i magen min lilla "prins" Så han har fått skit på sina "kallingar" Ja vad får jag göra då?!
Jo, ta på plasthandskar o försöka få bort de.

Såå äckligt!!!!
Tack gode gud att de finns plasthandskar!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

det är lungt ;)//monica

*gaaaaahhhhh hatar din ordveri..... 3 gången gillt nu!!

Åsa sa...

Så Monica, nu har jag nog löst de