fredag 17 oktober 2008

Mätt o belåten!

Gott va de.

I bland känns det som man skulle behöva rensa i telefonboken.
Tänk att vissa vänner kan få en o må så dåligt.
Har en gammal vän sen "100 år" tillbaka. Pratade med henne i början på veckan att vi skulle träffas i helgen, för då kommer en annan kompis sen "100år" tillbaka upp till Stockholm. Men jag sa att jag vill inte åka in till stan på kvällstid. Jag tycker de är jobbigt att åka buss själv sent på kvällen. O bilen kör jag inte själv i stan. (Ja, jag vet de är löjligt) Ska jag köra bilen själv i stan så ska jag ha en levande GPS med.Ja, de är löjligt men sån är jag.Så jag sa: Jag tycker att de är bättre att ni kommer till mig. Ni åker ju ändå hem tillsammans. Men de gick inte.
Då kanske vi kunde träffas på söndag. Ja sa jag, ska bara till Nilla på tupperware kl 14, sen är jag ledig. Men ni kan ju börja med o komma dit. Mmm hon i stan skulle fundra på de. SEN kommer ett sms idag: Hej, inget tupper...för oss på söndag. Om vi får för oss att åka ut till O, så hör vi av oss. Kram
Om dom skulle FÅ FÖR SIG, så är jag upptagen.

4 kommentarer:

Anonym sa...

är det mig du prATAR OM-??
mONICA

Åsa sa...

NÄÄ! Inte de jag skrivit på bloggen gäller dig

Maria sa...

Monica.. just den tiden satt vi i soffan.. du e nog beroende.. ska kolla ruint lite till var du var igårkväll.. hmm

Monica sa...

Åsa jag skoja bara !
Men va Maria magsnu säger exat likadant;()