lördag 14 juni 2008

Har fått tillökning

He,he. Jag har alltid velat haft en röd katt, men det har inte blivit så.Ja, ja har jag tänk, de är väl inte meningen att jag ska ha en röd katt. I går kväll va Nilla på skepparholmen o åt. O va tror ni strök omkring där? Jo en "matte lös" röd katt. O sån djurvän som Nilla är så kunde hon ju inte lämna den där. Ja,så nu är den här hos mig då. Morris ska han heta om han blir kvar här. Ska sätta in annonser o se om de är nån som saknar honom. Usch, full av fästingar o mager är han.
Han slukade all mat han fick i går. Ja, ja vi får se hur de här slutar.
kram på er!

4 kommentarer:

sofie sa...

Jag håller tummen så att du får behålla honom.Men det verkar ju nästan som att ingen vill veta han.

sofie sa...

av han ska det stå på förra kommentaren.

Anonym sa...

Hjälp du är galen !!
Få han ren nu iallafall och tänk på nya soffan!
Hoppas att inte morris är allergisk!! *kram*

Anonym sa...

vart fasiken ligger skepparholmen? är inte det i stan?