tisdag 17 juni 2008

Veterinären.

I går va jag o Nilla med Morris till veterinären. Vi ville kolla vilket skick han va i, o ca hur gammal han kan va. Det gick såå himla bra med honom. Tänk er en liten "luffar katt" som ska in i en bur o dessutom åka bil. Men de gick så bra. Han sa inte ett ljud i bilen. O han va så avslappnad hos vet.
Dom tyckte att han va så fiin. De va inga fel på honom som hon kunde se, lite tilltuffsad. Han är ca 1-1 1/2 år.Nån ägare trodde hon inte att vi skulle hitta.Så undrade dom om vi hade nån plan B för honom om de nu inte hör av sig nån ägare. Ja vad säger man, jag tror att jag är plan B.......Hm

3 kommentarer:

sofie sa...

Känner jag på mig rätt så är nog Monnica katt ägare till en röd katt hi hi:)Oj jag menar Åsa.För snart lär hon väl kastrera lille Morris för att kolla om lille Nizze blir mindre rädd.

Anonym sa...

*skrattar* hahaha tror inte dte va hahahaha //monica

sofie sa...

Har du ingen rast i dag har kollat o kollat.