tisdag 10 juni 2008

Irriterad!!!

Såå tråkigt att man ska bli så irriterad. Nu har dom små svarta kommit tillbaka, dom va här när jag vaknade. Men jag tänkte att jag ringer till Nomore o ber att dom kommer o sprayar utanför. De va en kille därifrån här i torsdags o sprayade.Men när det regnar så försvinner giftet o dom små svarta kommer tillbaka.Sagt o gjort jag ringde till Nomore. Men vilka j....vla puckon.Först blev jag kopplad runt i hela deras hus, tror jag. Innan jag kom tillbaka till den första jag pratade med. Sen borde jag ju förstå att giftet utanför försvinner när det regnar,sa hon i luren. Så då frågade jag om jag kunde få en egen sån flaska o spraya utanför när det inte regnade.Näpp! de kunde jag inte. Hon sa att jag måste ringa varje vecka o boka en tid så att dom kan komma o spraya, regnar de den dan dom ska komma ,så måste jag ringa o boka av o boka in en ny tid.
Dom är ju såå korkade där. Men på måndag kommer lilla Jonas igen o sprayar bort myrorna, om det inte regnar.

2 kommentarer:

sofie sa...

Nu märker man att du har kommit i gång me bloggen.Kram från Sofie

Anonym sa...

men va f*n da finns det inget annat man kan göra det betyder ju att man måste göra detta resten av livet eller vadå?
Hoppas det inte regnar just måndag då!! Kram Monica