måndag 31 augusti 2009

Tänk

att man aldrig, aldrig får vara riktigt glad nån längre stund.
När jag vaknade i morse kände jag fortfarande ett stort lyckorus efter gårdagen.
Men det hinner bara gå ett par timmar så biter jag sönder en tand. O jag kan ju säga att de va en stor bit som gick av. Nu har jag sån ångest för jag har ju sån tandläkar skräck. Ringde direkt till tandläkaren om en tid. Jo visst 16 september hade dom en tid. Mem såå länge kan jag inte vänta. Ska ta mod till mig o ringa efter 3 o höra. ÅÅÅ nu känner jag hur huvudvärken kommer krypande oxå.

4 kommentarer:

monica sa...

ajda ingen framtann va ? du den katten ser sur ut !

Maria sa...

Akuttid kan man få i sickla.. ring dit!

rosita sa...

ring min tandläkare som jag sagt till dig tidigare då får du säkert en tid så du kan slippa ha ont.

sofie sa...

Tycker synd om dig, håller tummen att du får en tid tidigare. Kram