torsdag 13 augusti 2009

Varför?!

vi rakade min kära Nizze. Bara därför att han va full med tovor. O jag fattar inte varför. Han blir borstad nästan varje dag. O han är en inne katt. Så jag bara undrar, hur kan han få såå mycket tovor. Nästan alla som jag känner, säger att Nizze är så fet. Eller så viskar dom till mig eller kör med teckenspråk så att han inte ska höra att han är så stor.
" Nä, de är pälsen har jag alltid sagt"
Nu har jag fått låna en trimmer till djur av min bästa vän, Nilla.
O i kväll har vi rakat o rakat Nizze. Han hade ju så mycke tovor.
Synd att kameran ljuger, men kolla alla ni!Som tycker att Nizze är FET.

HAN ÄR INTE FET!!!!!!

2 kommentarer:

Monica sa...

men ojda Åsa jag har aldrig sagt att han är FET tycker bara han är skön!
Men jag blev så förvånad att du rakade , men han verkar njuta iallafall,;)

Maria sa...

Men få se en stå bild på honom.. då kanske jag kan ändra mig.. jag brukar säga högt så han ska höra att han är fet... :)